Kaixo guztioi! Gaurkoan, aurretik txintxilikatutako "eskola bizipenak" sarrerarekin zerikusia duen lanketa egingo dut. Nire argazkiak komentatzerakoan, kontuan hartu nituen lau curriculum motak eta era batean edo bestean bertan islatu nituen. Beraz, Heziberri dekretuari buruz informatu ostean, gaur egungo curriculuma eta nire garaian zegoen curriculuma alderatuko ditut.
Hasteko, esan behar dut nire ustez ez dela asko aldatu curriculuma. Gaur egungo curriculumean, ikaslearen nortasunari, ingurune fisiko eta sozialaren eraikuntzari eta autonomiari buruz hitz egiten du. Ni eskolara joaten nintzenean irakasleek izan ziren gure nortasuna sortzeko eredurik argienak. Gurasoetatik aparte, beraiekin ematen genituen eguneko ordu asko eta ume oro bezala, irakasleak miresten genituen; beraz, eredu ona izan behar ziren guretzako. Bestalde haiek izan ziren gure ingurunea erakutsi zigutena eta nola ez autonomia lortzen.
Bestalde, nahiz eta nire argazki elkarrizketan ez aipatu, 9. artikuluarekin bat nator. Artikulu honek eleaniztasunari buruz hitz egiten du. Guk eskolan euskaraz hitz egiten genuen, baina gainera, ingelesko klasetara joaten ginen. Gogoan daukat oraindik, klase horietara joatea asko gustatzen zitzaidalako. Nahiz eta ia dana jokuetan oinarritu, pixkanaka ingleseko hainbat kontzeptu ikasten genituen. Eta dekretuak esaten duen moduan, oraindik hala da.
13. artikuluak, berriz, ordutegiari buruz hitz egiten du. Honekin ere bat nator, guk ez genituen 8 ordu baino gehiaho klasean pasatzen eta horrez gain, hainbat atsedenaldi izaten genituen. Hasieratik goizez eta arratsaldez joaten ginen. Baina goizetan lau ordu eta erdi ematen genituen eskolan eta arratsaldetan bi ordu. Eta esan dudan bezala, atsedenaldi ugari eginez.
Azkenik, 19. artikulua komentatu nahi nuke. Nire ustez umearen hezkuntzan ezinbestekoa da irakasleen eta familiaren arteko elkarlana eta artikulu honek hori aipatzen du. Argazki elkarrizketan Inauterietako pare bat argazki jarri ditut eta esan behar dut daramadan mozorroa gurasoek josi zidatela. Denok berdin joateko irakasleok eredua erakusten ziguten eta gero gurasoek egiten zuten bere umearen mozorroa. Beraz, beti prest zeuden eskolarekin lan egiteko.
Bukatzeko, esan behar dut Euskal Autonomia Erkidegoan ikasten dugunok pribilegiatu batzuk garela. Heziberri dekretuak Haur Hezkuntza arautzen du eta bat dator gizartearen eskakizunekin. Honen helburuak hezkuntza-sistemaren kalitatea etengabe hobetzea eta emaitza onak eskuratzea dira. Azken finean, hezkuntza-sistema bikaintasunera eramatera. Eta nahiz eta, LOMCE indarrean jartzen ari diren, EAEn dekretu honi esker curriculuma ez da asko aldatu.
Etiquetas
TIC
(15)
Proyecto
(5)
Película
(4)
Cartografía
(3)
Curriculuma
(3)
Diario Visual
(3)
Metodologia
(3)
PLE
(3)
Presentaciones
(3)
Proiektuak
(3)
Argazki elkarrizketa
(2)
Decroly
(2)
EnREDate sin machismo
(2)
Globalizazioa
(2)
Género
(2)
Heziberri
(2)
Ikaskuntza esanguratsuak
(2)
Indicente crítico
(2)
Presentación
(2)
Sarrera
(2)
Tabakalera
(2)
Tailerrak
(2)
Txokoak
(2)
Unitate Didaktikoa
(2)
Vigilancia masiva
(2)
Academia de Inglés
(1)
Activismo
(1)
Amigos
(1)
Aprendizaje
(1)
Astigarraga
(1)
Caretas
(1)
Cultura visual
(1)
Derechos humanos
(1)
E-portafolio
(1)
Elgoibar
(1)
Escuela de música
(1)
Eskola bizipenak
(1)
Estereotipos
(1)
Exposición
(1)
Familia
(1)
Ghostery
(1)
Incidente crítico
(1)
Introducción
(1)
La bicicleta verde
(1)
La caza
(1)
La importancia del agua
(1)
Las leyes de la naturaleza
(1)
Lavar el agua
(1)
Macedonia
(1)
Medio ambiente
(1)
Mito del amor romántico
(1)
Mujere hombres y niños
(1)
Paperzorroa
(1)
Películas
(1)
Poema visual
(1)
Primera clase
(1)
Problema medioambiental
(1)
Programa
(1)
Proyecto computer vision dazzle
(1)
Proyecto urmesurvelliance
(1)
Proyectos
(1)
Rutina
(1)
San Valentin
(1)
San Valentín
(1)
Seguridad
(1)
Sexo
(1)
Snowden
(1)
Tecnología
(1)
Universidad
(1)
Uso responsable de las tecnologías
(1)
Viajes
(1)
Video
(1)
Videojuegos
(1)
Wilfredo Prieto
(1)
Xkeycore
(1)
Zehaztapen mailak
(1)
arte
(1)
hausnarketa
(1)
No hay comentarios:
Publicar un comentario